JAKICH SZKOLEŃ SZUKASZ?
Nowatorskie i indywidualne podejście to dewiza naszych szkoleń. Stoimy na stanowisku, że należy dobierać takie narzędzia szkoleniowe aby zrealizować cele ustalone wspólnie z klientem. Proponujemy szeroki wachlarz działań rozwojowych: standardowe szkolenia, szkolenia indywidualne, coaching, team building, gry scenariuszowe, szkolenia w terenie-dedykowane dla handlowców, doradztwo.
ETAPY PROCESU SZKOLEŃ
Zobacz poszczególne etapy procesu szkoleniowego realizowanego przez IDEAINVENTOR
WYBIERZ SWOJE SZKOLENIE
SZKOLENIA OBSŁUGA KLIENTA
Każdy obszar działalności firmy, gdzie dochodzi do kontaktu klienta z Firmą jest kluczowy z punktu widzenia interesów Firmy. Umiejętność profesjonalnego informowania klienta, tworzenia pozytywnego obrazu w jego percepcji i zostawiania pozytywnych emocji to kluczowe umiejętności podczas kontaktu z klientem. Proponujemy Państwu szkolenia, które pozwolą zobaczyć Państwa pracownikom proces kontaktu z klientami z zupełnie innej perspektywy. Szkolenie działa wielotorowo: dostarcza narzędzi pozwalających na profesjonalny kontakt z klientem, gdzie każda rozmowa jest sterowana przez pracownika. Drugi tor poszerza wiedzę o procesie obsługi oraz o klientach, a trzeci najważniejszy element to zmiana postawy.
SZKOLENIA ZE SPRZEDAŻY
Współcześnie umiejętność zdobywania pierwszego miejsca w świadomości klienta to efekt maksymalnego skoncentrowania na jego potrzebach oraz zaznaczenie własnej pozycji. Aby wyłuskać te informacje, które są przepustką do serc klientów, a zarazem sterować procesem sprzedaży we właściwym kierunku, potrzebne są sprawdzone narzędzia oraz wiedza poparta doświadczeniem. Dzięki temu nie musisz uczyć się na swoich błędach. Doświadczenie prowadzi szkołę, w której lekcje są bardzo drogie. Dlatego proponujemy sprawdzoną wiedzę i wytrenowanie umiejętności generujących większą skuteczność.
SZKOLENIA HR
Zarządzanie zasobami ludzkimi wymaga szeregu kompetencji. Szkolenia poszerzające wiedzę i umiejętności, tworzenie narzędzi HR są niezbędne dla prawidłowej pracy w obszarze kompetencji miękkich. Oferujemy szkolenia z zakresu tworzenia opisów stanowisk pracy, wprowadzania procesu adaptacyjnego, oceny pracownicze i wiele innych.
EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA
Konkurencyjny rynek pracy oraz poprzeczka, którą stawiamy sobie coraz wyżej wymagają od nas ciągłego rozwoju na wielu płaszczyznach. Kapitał ludzki to współcześnie jeden z najcenniejszych zasobów, którym dysponują firmy, dlatego warto stale powiększać wachlarz swoich kompetencji. Zarządzanie czasem, umiejętność radzenia sobie ze stresem, umiejętność autoprezentacji, rozwiązywania problemów to tylko kilka propozycji szkoleń, które polecamy.
SZKOLENIA ZARZĄDZANIE
Kierowanie zespołem ludzi to nie lada wyzwanie. Wymaga bardzo wielu umiejętności, odpowiedniej postawy i fachowej wiedzy wynikającej z doświadczenia. Jednak nawet najbardziej doświadczony manager nie będzie w stanie utrzymywać skuteczności swojego zespołu bez kluczowych umiejętności lidera. Podczas szkoleń przedstawimy Ci motywowanie pracowników na bardzo wielu płaszczyznach. W naszych szkoleniach proponujemy praktyczny poligon zdobywania wiedzy i umiejętności.
MARKETING I KOMUNIKACJA
Współcześnie o sukcesie firmy czy marki decyduje wiele zazębiających się czynników. Nie wystarczy już dobry pomysł i wysoka jakość produktów lub usług. O sukcesie decyduje w dużej mierze odpowiednio zaplanowana i zrealizowana kampania marketingowa. To między innymi optymalnie dobrane kanały komunikacji z klientami, właściwe narzędzia marketingu i znajomość zasad promocji i tworzenia wizerunku. Podczas naszych szkoleń poszerzamy te i wiele innych kompetencji, mających wpływ na wynik rywalizacji z konkurencją.