To wyjątkowo ciekawa gra przygodowa w terenie.
Początek dały jej zarówno podróże po świecie jak i przygody niezwykłego podróżnika Robinsona.
Podczas gry absolutnie wszyscy uczestnicy są zaangażowani, od początku do końca.
Podczas realizacji wyzwań emocje sięgają zenitu, a dobry humor i ogromne pokłady rywalizacji trwają przy uczestnikach przez cały czas gry.
Poszczególne zadania połączone są ze sobą i w konsekwencji nie tylko pozwalają odnaleźć Skarb Robinsona ale wyłonić najbardziej zaangażowanych uczestników.
Fabuła gry terenowej Podróż Robinsona
Przygody Robinsona stały się inspiracją dla wielu jego naśladowców.
Tak jak Robinson w swojej podróży podczas tej gry terenowej staniecie przed wieloma wyzwaniami. Oprócz tego będziecie mieli możliwość poznać kilka niezwykłych tajemnic różnych miejsc na świecie. Będzie to związane z wyzwaniami przed jakimi staniecie.
Na koniec każdy z uczestników gry będzie miał możliwość odnaleźć skarb Robinsona.
Krótki opis poszczególnych etapów gry
Narzędzia na wyprawę
To pierwszy etap gry, gdzie każda grupa będzie miała za zadanie wybrać ze skrzyni przypisanej do danej grupy 15 różnych narzędzi i rekwizytów, które ich zdaniem będą mogły przydać się im do realizacji wyzwań w kolejnych etapach.
Aleja skorpionów
Uczestnicy tak jak Robinson, muszą przemierzyć cały szlak, który w końcowym etapie doprowadzi ich do skarbu. W tym zadaniu przejście wąwozem uniemożliwiają skorpiony. Jedyną możliwością jest użycie specjalnych szczudeł. Zadanie jest skończone gdy każdy z uczestników przejdzie na drugą stronę.
Smaki Robinsona
Tym razem znaleźliście się w miejscu, gdzie będziecie mogli doświadczyć smaków wysp . Robinson podróżował poznawał zwyczaje i smakował potrawy, dlatego nie mogło zabraknąć zadania angażującego wyjątkowy zmysł smaku.
Zadanie polega na rozpoznaniu wyłącznie za pomocą zmysłu smaku 10 z 15 różnych smaków.
Tubylcy i polowanie
Uczestnicy otrzymują trzy różne rodzaje prostej broni.
Przeżycie podczas podróży było możliwe tylko dzięki nabyciu umiejętności posługiwania się prostą bronią.
Każdy z uczestników będzie musiał stanąć przed wyzwaniem w którym wykorzysta każdą z wymienionych wcześniej broni.
Labirynt Tajemnica Wysp
Przejście przez labirynt wymaga skoordynowanego działania całej grupy.
Część grupy przechodzi przez labirynt napotykając na kilka zagadek. Aby móc rozwikłać zagadki i odnaleźć prawidłową drogę przejścia przez labirynt będą potrzebowali pomocy pozostałej części grupy. To właśnie Ci uczestnicy realizując wyzwania labiryntu uzyskują wskazówki do rozwiązania zagadek i przekazują je grupie przechodzącej.
List w butelce
Podczas tego etapu gry grupa za pomocą otrzymanych rekwizytów musi wyjąć list z butelki. W butelce będzie pierwsza podpowiedź, gdzie znajduje się skarb Robinsona.
Zadanie ślepca i trucizna z Tojadu
Na jednej z wysp, gdzie przebywał Robinson znajduje się trująca roślina. Znajduje się ona wszędzie a jej działanie niestety powoduje,że szybko tracisz wzrok.
Istnieje antidotum musisz jednak bez użycia wzroku poprawnie wykonać niełatwe zadanie przeniesienia antidotum do sarkofagu i zneutralizowaniu trucizny z Tojadu
Szyfry Robinsona
To ostatnie zadanie, które po rozwiązaniu pozwala grupom odnaleźć skarb. W tym zadaniu nie tylko trzeba odnaleźć wszystkie ukryte wstęgi ale rozwiązać wszystkie szyfry dołączone do wstążek, a następnie dzięki temu znaleźć ostatnią wskazówkę dotycząca ukrycia skarbu.
Zapytaj o integrację dla pracowników już teraz!
Skontaktuj się z nami 517 112 689
lub w formularzu kontaktowym zapytaj o to szkolenie. My wyślemy Ci kartę zgłoszenia na szkolenie.
*Scenariusz jest własnością intelektualną eksperta Ideainventor: M. Parowicz Kulińskiej. Wszelkie próby kopiowania i wykorzystywania bez zgody są zabronione.