Powrót Różowej Pantery

Wyjątkowa gra indoor pozwalająca  doskonale zintegrować zespół i zainicjować kreatywność.

Największą zaletą tej gry jest nietuzinkowa i wciągająca fabuła oraz wysoki poziom pozytywnych emocji utrzymywany przez cały czas realizacji gry.

Gra może być realizowana wewnątrz budynku. Dostosowana jest dla grupy ok. 50 osób.

Krótki opis fabuły gry

Znajdujemy się w latach 60-tych w Paryżu. Pewnego słonecznego dnia posterunek policji otrzymuje informację, że pilnie strzeżony w murach Luwru czarny diament został skradziony.

Wy jako adepci najlepszej paryskiej szkoły policyjnej i jednostek specjalnych otrzymujecie od swojego przełożonego, Inspektora Cleue (czyt. Klu) polecenie  odnalezienia francuskiego skarbu i dostarczenie go z powrotem do muzeum.  Waszym zadaniem jest rozwiązanie tajemnicy, jak złodziejom udało się pokonać najwyższej jakości zabezpieczenia chroniące cenny kamień.

1.

Drzwi do muzeum zamykane są każdego dnia o godzinie 22.00 i otwierane o 8:00, złodzieje musieli dokonać kradzieży w nocy. Strażnik pełniący wartę tej zmiany zeznał, że nie słyszał żadnych odgłosów, ani nie zauważył nic podejrzanego, a więc złoczyńcy mogli złamać jeden z kodów chroniących klejnot bez  fizycznego przekraczania strefy chroniącej klejnot. Czy jesteście gotowi podjąć wyzwanie godne najsłynniejszych złodziei?

Wyzwanie podczas tego etapu gry: Rewolucja przemysłowa

2.

Złodzieje byli bardzo sprytni i kreatywni,  udało im się złamać hasła i kody do zabezpieczeń. Jednak popełnili kilka błędów. Na sali, gdzie przebywał czarny diament znaleziono kartkę z nierozszyfrowanym tekstem . Niektóre litery są „nieczytelne”. Jeśli złamiecie kod, rozwiązanie przybliży Was o krok do odnalezienia wizytówki Luwru.

Wyzwanie podczas tego etapu gry: Enigmatyczny kod

3.

Cechą każdego Wielkiego Złodzieja jest znakomita kondycja. Na monitoringu  nieopodal Luwru przy alei Rue Saint-Roch (czyt. Ru są Roch) zostały zarejestrowane  dwie postacie, które dość szybko poruszały się w kierunku pobliskiego skweru, tam jednak ślad po nich zaginął. Waszym zadaniem będzie sprawdzić, w jakim tempie mogli się poruszać złodzieje, niosąc ze sobą cały ekwipunek włamywacza. Zadanie wymaga od Was ogromnej koncentracji, prędkości i sprytu. Czy jesteście w stanie im sprostać? Wszystko zależy od Waszego zaangażowania.

Wyzwania podczas tego etapu gry :

Śmiercionośne rydwany ; Japońska księżniczka

4.

Biały kruk wśród kamieni został zabezpieczony termicznie. Jego wysoka temperatura, nie pozwalała zbliżyć się nawet wykwalifikowanym chemikom. Jakim cudem przetransportowali gorący kamień? – zastanawia się inspektor Cleue.  Jako uczestnicy śledztwa, będziecie musieli znaleźć odpowiedź na to pytanie  i  zaprezentować techniczne rozwiązanie.

Wyzwanie podczas tego etapu gry :Fanatyczny upór spryciarza

5.

Ukoronowaniem waszych trudów i zmagań będzie zrealizowanie ostatniego zadania i zdobycie czarnego klejnotu zwanego różową panterą.  Temperatura kamienia została obniżona, aczkolwiek nie do stopnia pozwalającego trzymać go dłużej w dłoni niż 2 sekundy. Ostatnia trasa kamienia zostanie pokonana za pomocą termicznych kapsuł.

Wyzwanie podczas tego etapu gry : Intrygująca eskapada różowej pantery

Autor gry: Anita Saternus

\"\"                  Skontaktuj się z nami 517 112 689 

lub  w formularzu kontaktowym zapytaj o to szkolenie. My wyślemy Ci kartę zgłoszenia na szkolenie.

KONTAKT

Scroll to Top