Intensywne szkolenie dla handlowców.

Opis szkolenia dla handlowców

Skuteczna sprzedaż to połączenie kilku kluczowych czynników:

wiedzy, postawy i umiejętności.

Okazuje się, że największe przełożenie na sukces w sprzedaży ma postawa handlowca, na drugim miejscu są umiejętności, na trzecim zaś wiedza.

Podczas tego szkolenia dla handlowców nie tylko skupiamy się na trenowaniu niezbędnych w sprzedaży  umiejętności ale również na przełamywaniu barier utrudniających sprzedaż.

Proponujemy również dostarczenie Ci doświadczeń, które pozwolą Ci przyswoić  techniki sprzedaży, które działają na klientów. Sam odczujesz ich moc i działanie na szkoleniu.

Jeśli chcesz opanować sztukę działania pośredniego, nauczyć się uwodzić i czarować klienta i subtelnie zmieniać kurs swoich klientów skorzystaj z naszego szkolenia

 

Korzyści dla uczestnika

 

Poprzez udział w szkoleniu:

– swobodnie wybierasz właściwe narzędzia perswazji

– korzystasz z właściwych i skutecznych technik sprzedaży

– odczuwasz większą pewność siebie

– zyskujesz swobodę w kontakcie z klientami i coraz większa motywację

– potrafisz dopasować argumenty do klienta

– umiesz budować wokół siebie aurę wiarygodności i zaufania.

Metody pracy używane podczas szkolenia

-Studium przypadku( case study)

-Scenki, odgrywanie ról

-Ćwiczenia indywidualne

-Ćwiczenia grupowe

-Dyskusje

-Wykład

-Symulacje

-Gry

-Peer coaching

– metoda dramy

 

Grupa docelowa

 Szkolenie polecane dla przedstawicieli handlowych oraz osób aktywnie działających w sprzedaży bezpośredniej  mających motywacje do świadomego kształtowania zachowań klientów.

Szkolenie adresowane osobom, które chcą poznać i pogłębić wiedzę na temat skutecznej i efektywnej sprzedaży.  Doskonała okazja dla wszystkich pragnących planować sekwencję zachowań  uruchamiających korzystne dla nas reakcje klientów.

 

WUP (opis, procentowy rozkład, na doskonalenie czego poświęcany jest czas na szkoleniu)
Wiedza – 25%
Umiejętności – 60%
Postawa – 15%

Program szkolenia:

,, Intensywne szkolenie dla handlowców. Przełamywanie barier ograniczających sprzedaż oraz kluczowe umiejętności.\’\’

 

  1. Kamienie milowe efektywności w sprzedaży

 

  • Postrzeganie siebie, blokady i bariery
  • Przykłady samo utrudniania i złych nawyków
  • Przekonania warunkujące skuteczną sprzedaż
  • Podstawowe wymagania naszego psychicznego  procesora-czyli czy każdy może wgrać sobie taki program
  • Strategia efektywnego działania krok po kroku-planowanie

Cel modułu

Uczestnicy dokonają analizy swoich postaw, nawyków i barier. Zaplanują zmiany w swoim codziennym  działaniu.

 

  1. Techniki angażowania klientów

  • Co tak naprawdę przyciągnie uwagę klienta
  • Waga przygotowania i informacji o kliencie
  • Strategia badania potrzeb klienta
  • Prezentacja dopasowana do klienta i zdobytych informacji

 

Cel modułu

Uczestnicy nauczą się tworzyć komunikaty, które przykuwają uwagę rozmówcy i nauczą się pokonywać bariery klientów.

 

  1. Smaczki sprzedaży- triki i pułapki

  • Łączenie elementów komunikacji werbalnej i niewerbalnej w spójny stymulator wrażenia
  • Pułapka małży
  • Zasady budowania komunikatów spójnych z naszym celem
  • Język bólu i korzyści- budowanie łańcuchów emocjonalnych
  • Kierowanie wrażeniem oraz  wpływ osobisty bez słów
  • Niewerbalne sytuacyjne czynniki oddziaływania
  • Aranżacja przestrzeni
  • Gadżety niosące znaczenie i siłę wrażenia
  • Autoprezentacja czy już perswazja…

 

Cel modułu

Uczestnicy zdobywają umiejętność  elastycznego wykorzystywania  wiedzy o firmie i kliencie, otoczenia oraz gadżetów do tworzenia dźwigni w sprzedaży.

 

  1. Zasady skutecznej prezentacji

  • Budowanie prezentacji w języku korzyści
  • Jak tworzyć prezentację angażującą klienta
  • Siła argumentów i emocje w prezentacji
  • Typowe błędy w prezentacji
  • Indywidualna lista wyróżników

Cel modułu

Uczestnicy zdobywają umiejętność  efektywnej prezentacji handlowej.

  1. Zamykanie i obiekcje w sprzedaży

  • Kluczowe zasady negocjacji z klientem
  • Zamykanie sprzedaży poprzez techniki negocjacyjne
  • Techniki radzenia sobie z obiekcjami
  • Wykorzystanie obiekcji do zamknięcia sprzedaży

Cel modułu

Podczas tej części szkolenia , sprzedawcy zdobywają umiejętność efektywnego kończenia rozmowy sprzedażowej oraz radzenia sobie z wszelkiego rodzaju obiekcjami.

  1. Ścieżki zastosowania w środowisku Twojej Firmy

  • Najczęstsze problemy i specyfika działania w obszarze stanowiska
  • Implementacja umiejętności i wiedzy metod wywierania wpływu w specyficzne środowisko Twojej pracy
  • Połączenie wszystkich elementów w sprawnie działające zaklęcia na Twoich klientów
  • Indywidualny program pracy dla poszczególnych uczestników
Scroll to Top