Jak przekonać innych do swoich pomysłów-szkolenie

Sztuka perswazji i efektywnej komunikacji

Opis szkolenia:

Jest pewien zestaw umiejętności, który jest złotym zasobem każdego człowieka. Oznacza  grupę skarbów, które warunkują naszą skuteczność w codziennym funkcjonowaniu. Niewątpliwie umiejętności sprawnej komunikacji należą do tej wyjątkowej grupy.
Jeśli zatem zastanawiasz się jak kształtować na własnych zasadach dobre relacje z innymi, jak mówić,  by to co chcesz powiedzieć zostało właściwie odebrane- to szkolenie jest właśnie dla Ciebie.
Nasz główny cel to przekazanie Ci umiejętności świadomego i swobodnego  tworzenia efektywnych komunikatów i budowania całokształtu przekazywania informacji, w taki sposób, w jaki Ty sam chcesz być odbierany. Proponujemy również dostarczenie Ci narzędzi komunikacyjnych,  które pomagają w pracy i są skutecznym tworzywem do budowania efektywnych i mających niezwykłą moc komunikatów. Sam odczujesz ich moc i działanie na szkoleniu.

Korzyści dla uczestnika

• Zdobędziesz umiejętności kierowania rozmową

• Poznasz skuteczne mechanizmy dźwigni behawioralnej

• Nauczysz się jak tworzyć efektywne perswazyjne komunikaty

• Poszerzysz swoje pole wpływu na innych

• Dowiesz się jak za pomocą komunikacji werbalnej i niewerbalnej budować wokół siebie aurę wiarygodności

• Zdobędziesz umiejętności dobierania  właściwych argumentów, tak aby realizować założone cele rozmowy

 

Metody pracy używane podczas szkolenia  ,,Sztuka perswazji i efektywnej komunikacji’’

• Studium przypadku( case study)

• Scenki, odgrywanie ról

• Ćwiczenia indywidualne

• Ćwiczenia grupowe

• Dyskusje

• Wykład

• Symulacje

• Gry

• Peer coaching

• Metoda dramy

Grupa docelowa .

Szkolenie adresowane osobom , które chcą poznać i pogłębić wiedzę na temat skutecznej  komunikacji.
WUP (opis, procentowy rozkład, na doskonalenie czego poświęcany jest czas na szkoleniu)Wiedza – 25%Umiejętności – 60%Postawa – 15%

Program szkolenia

1. Komunikacja – pole wpływu

  • Wykorzystanie magii języka przez wielkie postacie
  • Sterowanie komunikacją-od czego zacząć
  • Zasady rekonstrukcji otrzymanych komunikatów- fundament , na którym budujemy efektywną komunikację i wpływ na innych

Uniwersalne zasady komunikacji

  • Komunikacja  niewerbalna-poza słowem (umiejętne i ukierunkowane korzystanie z mowy ciała w komunikacji)
  • Rozpoznawanie postaw  rozmówcy z obserwacji sygnałów poza słowami
  • Elementy przestrzeni w budowaniu ukierunkowanego wrażenia odbiorcy
  • Wiązka różnorodnych sygnałów autoprezentacji mająca wpływ na kontakt
  • Dwie strony komunikacji słuchanie i mówienie
  • Jak słuchać, by tworzyć dobry kontakt
  • Bestsellery komunikacji : Sprawdzone narzędzia komunikacji,  które zapewniają efektywną komunikację
  • Jak mówić by być zrozumianym
  • Zaburzenia komunikacji związane z osobą nadawcy
  • Dopasowanie kontaktu do odbiorcy, sytuacji
  • Zabójcy komunikacji:zwroty i określenia, które zamykają kontakt

3. Trening behawioralny-perswazja

  • Kluczowa filozofia ( manipulacja, a Twoje wartości)
  • Podstawowy błąd – słowa to nie rzeczywistość
  • Hipoteza Saphira –Whorfa i jej  przełożenie na naszą rzeczywistość
  • Od konkretów do wrażeń ( składanie  obserwacji w całość, celowany komunikat)
  • 6 dźwigni manipulacji w komunikacji
  • Wykorzystanie zjawiska reaktancji psychologicznej

 

4. Proces budowania kontaktu i sterowanie relacją

 

  • Strategia budowania kontaktu
  • Przygotowanie ( co musisz wiedzieć)
  •  Sposoby zdobywania informacji
  • Planowanie posunięć
  • Umiejętność spontanicznego łączenia faktów
  • Klasyczny trening : kilkadziesiąt sekund myślenia na głos

 

5. Przekazywanie krytyki i pochwały – jak to robić,  aby pogłębiać relacje

  • Metoda kanapki
  • Waga przygotowania do rozmowy
  • Emocje jako sprzymierzeniec w rozmowie
  • Szanowanie wartości innych przy jednoczesnym przekazywaniu informacji o błędach

 

6. Budowanie nowej jakości komunikacji w Twojej rzeczywistości

  • Indywidualny plan treningu dla każdego uczestnika
  • Wybrane konkretne problemy z życia uczestników i trenowanie umiejętności niezbędnych w tych sytuacjach

 

Podczas szkolenia ,,Sztuka perswazji i efektywnej komunikacji’’ uczestnicy biorą udział w wielu aktywnych ćwiczeniach i grach,  uświadamiających podstawowe mechanizmy kierujące postrzeganiem i tworzeniem efektywnych komunikatów. Szkolenie zaprojektowane jest  głównie dla pracowników HR-u  oraz administracji, dlatego zarówno case study wykorzystywane na szkoleniu, jak i aktywne ćwiczenia związane są ze specyfiką tej pracy.

Zapytaj o szkolenie dla siebie lub pracowników z Twojej firmy  już teraz!

 

\"\"                  Skontaktuj się z nami 517 112 689 

lub  w formularzu kontaktowym zapytaj o to szkolenie. My wyślemy Ci kartę zgłoszenia na szkolenie.

 

KONTAKT

Scroll to Top