Opis szkolenia:
Wyobraź sobie co robisz, jak Twoje Ciało dręczy choroba, a na świecie dostępni są lekarze, którzy mogą przepisać Ci receptę i możesz kupić lekarstwa. Czyż nadal martwisz się jak pozbyć się choroby? Wykorzystujesz metodę prób i błędów, czy korzystasz z pomocy specjalisty? Odpowiedź jest oczywista.
Zastanawiasz się często jak kształtować na własnych zasadach sprzedaż i osiągać swoje cele.
Zadanie, które stoi przed Tobą to wmanewrowanie i pokrzyżowanie planów Twoich przeciwników w możliwie najbardziej pewny i subtelny sposób. Najważniejsze jednak w Twojej rozgrywce jest wytworzenie u Twoich klientów przekonania zrobienia dobrego interesu i zapewnienie sobie odnawialnego źródła w postaci zadowolonych klientów.
Nasz główny cel to przekazanie Ci umiejętności świadomego i swobodnego doboru technik perswazji dzięki czemu szybko osiągniesz swoje cele biznesowe.
Proponujemy również dostarczenie Ci doświadczeń, które pozwolą Ci przyswoić techniki sprzedaży, które działają na klientów. Sam odczujesz ich moc i działanie na szkoleniu.
Abyś mógł osiągnąć swoje cele handlowe czasem musisz działać zgodnie z maksymą Napoleona ,, Na swą żelazną pięść załóż rękawiczkę’’
Jeśli chcesz opanować sztukę działania pośredniego, nauczyć się uwodzić i czarować klienta i subtelnie zmieniać kurs swoich klientów skorzystaj z naszego szkolenia.
To Twój wybór czego chcesz.
Korzyści dla uczestnika
Dzięki udziale w szkoleniu swobodnie wybierasz właściwe narzędzia perswazji oraz
korzystasz z właściwych i skutecznych technik sprzedaży.
To 16 godzinne intensywne szkolenie.
Szkolenie pozwoli Ci poszerzyć swój wachlarz narzędzi perswazji oraz pole wpływu na innych. W trakcie szkolenia zdobędziesz wiedzę jak dobierać właściwe argumenty do sytuacji i do typu osobowości . Nauczysz się jak się przygotowywać, aby wyprzedzać i przewidywać ruchy partnera biznesowego.
Dowiesz się również jak budować wokół siebie aurę wiarygodności i zaufania.
Poznasz metody diagnozowania kłamstwa a dzięki temu zdobędziesz możliwość obrony przed manipulacją.
Metody pracy używane podczas szkolenia
Studium przypadku( case study)
Scenki, odgrywanie ról
Ćwiczenia indywidualne
Ćwiczenia grupowe
Dyskusje
Wykład
Symulacje
Gry
Grupa docelowa
Jest to szkolenie polecane dla wszystkich mających motywacje do świadomego kształtowania zachowań klientów.
Szkolenie adresowane osobom, które chcą poznać i pogłębić wiedzę na temat skutecznej perswazji. Doskonała okazja dla wszystkich pragnących planować sekwencję zachowań uruchamiających korzystne dla nas reakcje klientów. Szkolenie polecane wszystkim , którzy poprzez poznanie narzędzi perswazji będą postrzegać swoją sprzedaż nie jako kapryśny los, ale jako przewidywalny, oparty na zasadach proces.
WUP (opis, procentowy rozkład, na doskonalenie czego poświęcany jest czas na szkoleniu)
Wiedza – 25%
Umiejętności – 60%
Postawa – 15%
Program szkolenia sprzedaż i perswazja ( realizowany m.in. Łódź, Warszawa, Kraków)
1. Korzenie perswazji-to nie nowość
- Historyczny pazur perswazji
- Przykłady spektakularnej zmiany przebiegu wydarzeń dzięki działaniom perswazji
- Podstawowe wymagania naszego psychicznego procesora-czyli czy każdy może wgrać sobie taki program
- Przekonania warunkujące skuteczną perswazję, negocjacje i sprzedaż
- Co musisz zmienić, aby nowa wiedza miała możliwość pracować
- Siła rażenia perswazji- Myśli, emocje i działania
2. Postulaty, na których oparty jest wpływ na innych
- Reguła sympatii
- Reguła zaangażowania i konsekwencji
- Społeczny dowód słuszności
- Reguła wzajemności
- Reguła niedostępności
- Reguła autorytetu
3. Proces budowania kontaktu i sterowanie relacją
- Strategia budowania kontaktu
- Przygotowanie ( co musisz wiedzieć)
- Sposoby zdobywania informacji
- Planowanie posunięć
- Składowe odpowiedniego wrażenia
- Wykorzystanie fenomenu pierwszego wrażenia do zbudowania wizerunku w perspektywie długofalowej
- Łączenie elementów komunikacji werbalnej i niewerbalnej w spójny stymulator wrażenia
- Właściwości komunikacji werbalnej
- Pułapka małży
- Zasady budowania komunikatów spójnych z naszym celem
- Kierowanie wrażeniem oraz wpływ osobisty bez słów
- Niewerbalne sytuacyjne czynniki oddziaływania
- Aranżacja przestrzeni
- Gadżety niosące znaczenie i siłę wrażenia
- Autoprezentacja czy już perswazja…
4. Zasady formułowania argumentów w procesie perswazji
- Słowa wzmacniające przekaz
- Dobór argumentów do typu klienta
- Siła argumentów a kontrargumenty i emocje
- Typowe błędy w argumentacji
- Pozorne oddanie sterów czyli jak sterować rozmową i jakich argumentów używać by stworzyć świadomość kontroli klientowi
5. Negocjacje i perswazja
- Strategia i przygotowanie
- Własny plan posunięć i osobista taktyka oparta na mechanizmach oddziaływania
- Nie pokazuj, że Ci zależy
- Pamiętaj o BATNA
- Znane taktyki negocjacyjne ( Brak czasu, zdechła ryba, optyk z Brooklynu, pozorna bezinteresowność, ostatnie życzenie, śmieszne pieniądze, nagroda w raju, rzut na taśmę, ostatnie życzenie, metoda odłożenia na później, dobry i zły glina)
- Ustępstwo za ustępstwo- zasady ustępowania w trakcie negocjacji
- Orientacja na rozwiązanie problemu i maksymalizacje zysku
- Techniki finalizowania transakcji (Zakończenie przygotowujące, metoda podsumowania, technika odpowiedzi twierdzących)
- Złota zasada ,\”Nic nie jest uzgodnione dopóki wszystko nie jest uzgodnione’\”
6. Rozpoznać kłamstwo i manipulację
- Szantaż
- Blef i jego diagnoza (Zmiany źrenic i ruchy gałek ocznych, błędy językowe, ton, tempo i głosność mówienia, nieświadome gesty kłamcy)
- Atak personalny
- Blef i jego diagnoza
- Błędy językowe
- Nieświadome gesty kłamcy
- Ton, tempo i głośność mówienia
- Ruchy gałek ocznych i zmiany źrenic
7. Ścieżki zastosowania w środowisku Twojej Firmy
- Najczęstsze problemy i specyfika działania w obszarze stanowiska
- Implementacja umiejętności i wiedzy metod wywierania wpływu w specyficzne środowisko Twojej pracy
- Połączenie wszystkich elementów w sprawnie działające zaklęcia na Twoich klientów
- Indywidualny program pracy dla poszczególnych uczestników
WYBRANE ĆWICZENIA
- Uczestnicy otrzymują opisy różnych sytuacji mających miejsce w przeszłości. Zdaniem uczestników jest analiza otrzymanego tekstu i próba wyłuskania mechanizmów wpływu, które były użyte w zaprezentowanej sytuacji.
- Uczestnicy otrzymują krótki test do wypełnienia. Test służy do autodiagnozy naszych kluczowych przekonań i typu sterowności.
- Uczestnicy po krótkim udziale w dyskusji dotyczącej przeszkód jakie napotykają w codziennym kontakcie z klientem biorą udział w ćwiczeniach opartych na wykorzystywaniu metody dramy. Uczestnicy będą mogli wchodzić w role klienta i swoją. Oprócz przekazanej wiedzy ćwiczenie to daje duży obszar kreatywności , który tworzy gotowe do zastosowania na stanowisku pracy rozwiązania. To Pracownicy mają wiedzę odnośnie argumentów, właściwości produktów lub usług, którymi mogą żonglować. Trener po zakończeniu wskazuje co można jeszcze poprawić.
- Trener stwarza uczestnikom możliwości pracy przez peer coaching. To wzajemne pomaganie sobie przez pracowników we wdrożeniu nowych umiejętności z użyciem rzeczywistego kontekstu sytuacji i spotykanych na co dzień problemów.Na koniec uczestnicy otrzymują indywidualny feedback ,dzięki czemu będą mieli wiedzę co należy dopracowywać.
Zapytaj o szkolenie dla pracowników już teraz!
Skontaktuj się z nami 517 112 689
lub w formularzu kontaktowym zapytaj o to szkolenie. My wyślemy Ci kartę zgłoszenia na szkolenie.
Szkolenia realizujemy w rożnych miastach Polski: Łódź, Warszawa, Kraków